برش لیزری پلاک مشخصات حیوانات خانگی

دوشنبه 4 تير 1397
14:01
admin

داشتن یک حیوان خانگی کیفیت زندگی را بهبود می بخشد. حیوانات خانگی عشقی بی قید و شرط به اعضای خانواده داشته و باعث تقویت سلامتی می شوند. تحقیقات انجام شده در این زمینه نشان می دهد زندگی با حیوانات خانگی تا حد زیادی میزان استرس، افسردگی و اضطراب در میان اعضای خانواده را تا حد زیادی کاهش داده و موجب بهبود وضع ایمنی بدن آنان می شود. این تحقیقات همچنین بیانگر این مطلب هستند هنگامی که یک کودک با حیوان خانگی در ارتباط است، از لحاظ احساسی رشد کرده و توانایی برقراری ارتباط بیشتری با اعضای جامعه خواهد داشت.
تقریبا تمام کسانی که حیوان خانگی دارند ترس گم شدن و از دست دادن آن را دارند. یکی از بهترین روش ها برای پیدا کردن سگ، گربه و بقیه حیوانات خانگی استفاده از برچسب های مشخصات می باشد. امروزه انواع مختلفی از این برچسب ها موجود می باشد. شما می توانید با ثبت اطلاعات تماس یا هر جمله دلخواهی حیوان خانگیتان را حفاظت کرده و در صورت گم شدن به راحتی پیدا کنید.
یکی از کاربردهای دستگاه برش لیزری، لیزر برش و حکاکی انواع پلاک مشخصات حیوانات می باشد. همان طور که می دانید لیزر توانایی برش انواع مواد با ضخامت های متفاوت را دارد. موادی مانند چوب، استیل، آلومینیوم و ... به راحتی با لیزر برش داده می شوند. برای تولید پلاک مشخصات حیوانات بهتر است از موادی استفاده شود که ضمن داشتن انعطاف، با دوام و مستحکم نیز باشند. یکی از مواد اولیه ای که به این منظور استفاده می شود، استیل ضد آب می باشد. لیزر به راحتی استیل را برش زده و انواع طرح و شکل ها را بر روی آن ایجاد می نماید. تنها کافی است تا شکل پلاک را انتخاب کرده، سپس با استفاده از یک نرم افزار گرافیکی فونت، اندازه و شکل مورد نظرتان را طراحی نمایید. طرح ایجاد شده با استفاده از رایانه به دستگاه لیزر فرستاده شده و این دستگاه با دقت بسیار پلاک سفارشی شما را تولید می نماید.

با ثبت اطلاعات تماس بر روی پلاک مشخصات شما قادر خواهید بود تا:
-
در صورت گم یا دزدیده شدن حیوان خانگیتان به راحتی او را پیدا نمایید.
-
به راحتی مالکیت سگ، گربه و ... را اثبات نمایید.
-
از حقوق خود در مقابل فرد یا مرکز فروش حیوانات حمایت کنید.
-
از تجارت سگ، گربه و دیگر حیوانات خانگی جلوگیری کنید.

انواع پر طرفدار پلاک مشخصات سگ و گربه
پلاک و آویز مشخصات

این نوع پلاک های کلاسیک در انواع شکل، طرح و اندازه قابل ساخت هستند. شکل هایی مانند دایره، استخوان، ستاره، قلب و ... برای این نوع آویزها بسیار مناسب می باشند. اما شما می توانید هر طرحی را با خلاقیت خودتان طراحی کرده و سفارش دهید. این پلاک ها قابلیت حک هر گونه اطلاعات تماس و اسم سگ یا گربه را دارند.
پلاک مشخصات قابل نصب روی قلاده

این نوع پلاک برای نصب روی قلاده های باز بسیار مناسب می باشند. این نوع آویز ها جای بیشتری نسبت به مدل کلاسیک برای ثبت اطلاعات داشته همچنین، سر و صدا هم تولید نمی کنند. در واقع این نوع پلاک با هر حرکت سگ یا گربه صدا تولید نمی کند.
پلاک های مشخصاتی که قابلیت پرچ شدن دارند

همان طور که از اسم این مدل پلاک مشخص می باشد، روی قلاده پرچ می شوند. این مدل پلاک مانند گروه قبل بی صدا بوده و جای کافی برای حکاکی اطلاعات ضروری را دارند.
سگک پلاستیکی یا فلزی قلاده

این نوع قلاده مورد پسند بسیاری از مشتری ها می باشد. زیرا از فضای روی قلاده به خوبی استفاده می شود. این مدل نیز مانند مدل های پیشین فضای کافی برای ثبت اطلاعات ضروری را خواهد داشت.
چه اطلاعاتی را می توان بر روی پلاک مشخصات حیوانات خانگی حکاکی کرد؟
تصمیم گیری برای حکاکی روی این پلاک ها آسان نیست. برای شروع، بهتر است با حک اطلاعات تماس شروع نمایید. حکاکی شماره تماس، آدرس و اسم گربه در صورت گم شدن آن کمک بسیاری در بازگرداندنش می کند.


[ بازدید : 5 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]